Friday, November 16, 2018

First snow

Today, we woke up to a blanket of white covering everything. My first thought was that it was actually kind of pretty... and then I remembered that it was Friday and I had to go to a conference at work. All of a sudden, the snow was a little less pleasant ;)

Hope you all had a good day! Happy weekend ahead xox


Andreas even came with me to the conference... and got to listen to me complain about the snow ;)
The view on Ste Catherine
Montreal streets
Grey skies
Winter views on the train ride home
Happy weekend xox






3 comments:

  1. Lige når sneen er faldet, ligger der helt uberørt, så er mine tanker, hvor er det smukt.
    Når jeg ser på børn der leger i sneen, laver snemænd, og vi laver islygter, så er mine tanker, bare det kunne blive ved.
    Når saltbilen har været forbi, når hr. tø kommer forbi, så drømmer jeg om sommer og sol, og helst en sommer som 2018.

    ReplyDelete
  2. Åh, sne dufter så skønt og er så flot, så selvom jeg ikke er fan af at cykle i det, smiler jeg lidt af billederne :D

    A

    ReplyDelete
  3. I would love a bit og white just now - every this is SO gray and doll :-(

    ReplyDelete